مدل تخت خواب دونفره مدرن با قیمت

چیدمان اتاق خواب یکی از موضوعات بسیار مهم برای تمام افراد است ؛ زیرا اتاق خواب مکانی برای استراحت و ایجاد احساس آرامش است.
مدل تخت خواب دونفره مدرن با  قیمت

اگر چیدمان اتاق خواب به گونه ای باشد که این آرامش و حس خوب را به شما منتقل کند ، مطمئنا بعد از چند دقیقه یا چند ساعت استراحت در اتاق خواب ، حال و هوای بهتری پیدا می کنید و احساس شادابی و سرحالی خواهید داشت .

ما در این بخش از الماس پلاس جدیدترین مدل های تخت خواب دو نفره مدرن و شیک و همچنین ایده هایی برای چیدمان اتاق خواب به سبک مینیمال و مدرن را آماده کردیم که میتوانید با ایده گرفتن از این اتاق خواب های مدرن ، چیدمانی فوق العاده شیک و آرامش بخش برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

  برای دیدن جدیدترین تخت خواب دونفره مدرن با قیمت کلیک کنید

تخت خواب دو نفره ساده چوبی و روتختی سفید

استفاده از عناصر طبیعی مثل چوب و گل و گیاه در چیدمان اتاق خواب ، فضایی گرم و جذاب برای اتاق ایجاد می کند و کمک میکنند تا چیدمان مینمالیستی و ساده که از طبیعت الهام گرفته شده است ، داشته باشید. این تخت خواب دو نفره ساده چوبی در کنار رنگ سفید برای دیوارها و روتختی ، حس پاکی و آرامش خیلی زیادی را به همراه دارد و به همین دلیل جز انتخاب های خیلی مناسب برای اتاق خواب است .

 

 

  1. مدل تخت خواب دونفره مدرن و شیک

اتاق خواب فضایی برای استراحت است و باید احساس آرامش را در شما ایجاد کند. استفاده از رنگ های خنثی و مات برای رنگ دیوار و کمد دیواری باعث می شود تا فضایی آرام برای اتاق خواب ایجاد شود . شما می توانید با استفاده از چراغ خواب های ساده ، نور ملایم و خوبی را برای اتاق خواب ایجاد کنید و بعد از ورود به تخت خواب ، خواب را به چشمان خود هدیه دهید.

 

  1. مدل تخت خواب دونفره جدید با طراحی مدرن

اگر اتاق خواب روشن با پنجره های بزرگ و نور گیر دارید و به تخت خواب دو نفره سفید نیز علاقه مند هستید ، بهترین پیشنهاد این است که از دو رنگ سفید و مشکی برای ایجاد کنتراست در اتاق خواب خود استفاده کنید و با این روش ، میزان نور اتاق خواب خود را کنترل کنید. این تم سیاه و سفید یک انتخاب جسورانه برای اتاق خواب است که باعث می شود فضای اتاق خواب شما فوق العاده خاص و جذاب شود.

  برای دیدن تخت خواب دو نفره سفید کلیک کنید

 

  1. تخت خواب پارچه ای طوسی و چیدمان اتاق خواب با ترکیب رنگ طوسی و صورتی

ترکیب رنگ طوسی و صورتی ملایم از جمله رنگهایی هستند که جلوه ای فوق العاده زیبا و شیک را ایجاد می کنند و می توانند جز انتخاب های عالی برای چیدمان اتاق خواب دو نفره باشند ؛ به شرطی که این رنگها را بسیار ملایم و لطیف انتخاب کنید و رنگ سایر اکسسوری های موجود در اتاق خواب را هم با ترکیب رنگ صورتی و طوسی ست کنید تا زیبایی اتاق خواب ساده و مینمیال شما چند برابر شود.

ترکیبی از تخت خواب دو نفره پارچه ای طوسی با دیوار هایی به رنگ صورتی ملایم و اکسسوری های شیک به رنگ طلایی و برنزی روشن یک ترکیب عالی و فوق العاده برای اتاق خواب دو نفره خواهد شد.

برای دیدن مدل های تخت خواب دونفره طوسی کلیک کنید

 

  1. عکس تخت خواب دونفره مدرن لمسه دوزی به رنگ سبز

اگرچه استفاده از رنگهای روشن و ملایم یکی از اصلی ترین ویژگی های چیدمان اتاق خواب به سبک مینیمالیستی است اما شما میتوانید یک رنگ شاخص و جذاب را برای یک قسمت از اتاق خواب انتخاب کنید و رنگ سایر قسمت ها چیدمان اتاق خواب را خنثی و روشن در نظر بگیرید . به عنوان مثال این تخت خواب لمسه دوزی زیبا به رنگ سبز زمردی ، هم زیبایی ظریف و بی انتهایی را برای اتاق خواب ایجاد کرده و هم تناسب خیلی خوبی با رنگ فلزی نقره ای ، سفید و طوسی روشن دارد.

  1. چیدمان اتاق خواب شیک و مدرن با تخت خواب پارچه ای طوسی

رنگ طوسی یکی از رنگهای خنثی و ملایم است که این روزها در چیدمان اتاق خواب کاربرد خیلی زیادی پیدا کرده است . مثلا شما میتوانید برای چیدمان اتاق خواب خود با تخت خواب پارچه ای طوسی ، از کاغذ دیواری با رنگ طوسی روشن که طرح بسیار ظریف و ملایمی دارد استفاده کنید و دیوار پشت تخت خواب را به دیوار شاخص در اتاق خواب تبدیل کنید . استفاده از نور سفید و گیاهان طبیعی هم میتواند جذابیت این چیدمان را چند برابر کند .

  1. مدل تخت خواب دو نفره مدرن و خاص

اگر تصمیم دارید چیدمان اتاق خواب خود رابه گونه ای اجرا کنید که در عین سادگی فوق العاده شیک و مدرن باشید ، بهترین پیشنهاد این است که این مدل تخت خواب پایه دار که دارای رنگ طوسی و خنثی است را در اولیت انتخاب خود قرار دهید . برای اینکه فضای اتاق خواب خیلی ساده احساس نشود ، میتوانید از چنین طرح برجسته و بزرگی برای دیوار پشت تخت خواب استفاده کنید تا اتاق خوابی با چیدمان فوق العاده مدرن و مینیمال داشته باشید.

 

 

 

  1. تخت خواب دو نفره مدرن با رنگ شاخص و خیره کننده

اگر تصمیم دارید دکوراسیونی خاص و مدرن برای اتاق خواب خود داشته باشید ، می توانید ازرنگهای شاخص و خیره کننده برای رنگ پارچه تخت خواب استفاده کنید و چند اکسسوری مختلف در اتاق خواب را نیز با این رنگ انتخاب کنید تا فضایی جذاب و متفاوت برای اتاق خوابتان ایجاد شود . مثلا با انتخاب این رنگ قرمز آجری برای تخت خواب و صندلی و استفاده از رنگ سبز روشن برای دیوار و کف ، فضایی کاملا مدرن و خاص را خلق کرده است .

 

 

  1. مدل تخت خواب مدرن و پلتفرم با پایه و چهارچوب فلزی

این مدل تخت خواب پلتفروم که دارای پایه و چهاارچوب فلزی و صیغل خورده است ، میتواند جز انتخاب های فوق العاده و شیک و مدرن برای اتاق خواب دو نفره باشد . درخشش چهارچوب این مدل تخت خواب درکنار رنگ سفید و لمسه دوزی های ظریف و تمیز جلوه ان را چند برابر کرده و حس لوکس بودن را برای اتاق خواب ایجاد میکند.

 

 

 

  1. مدل تخت خواب مدرن و زیبا با پاتختی بزرگ و جادار

اگر احساس می کنید در اتاق خواب به یک فضای مجزا برای دخیره سازی نیاز دارید می توانید به جای استفاده از پاتختی های کوچک در کنار تخت خواب ، این مدل پاتختی بزرگ که حالتی شبیه به نیمکت دارد را سفارش دهید و از فضای درون آن بیشترین استفاده را داشته باشید.

 

 

سخن اخر

اگر تصمیم دارید سبک مدرن را در چیدمان اتاق خواب استفاده کنید ، بهترین و مناسب ترین کار این است که مدل تخت خواب مدرن و شیک را در اولویت انتخاب خود قرار دهید . خوشبختانه این روزها مدل های بسیار متنوعی از تخت خواب دو نفره مدرن وجود دارد که میتوانید با ایده گرفتن از این مدلهای جدید ، انتخابی خیلی عالی و شیک داشته باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)