خرید تخت خواب یک و نیم نفره ام دی اف

  • تاریخ: دوشنبه 17 خرداد 1400 - 16:30
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
گاهی اوقات بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از تخت خواب یک نفره با سایز استاندار ، از یک تخت خواب بزرگتر که فضای بیشتری را برای استراحت فراهم می کند ، استفاده کنند.
خرید تخت خواب یک و نیم نفره ام دی اف

این مدل از تخت خواب که معمولا دارای سایز بزرگتری نسبت به تخت خواب یک نفره معمولی هست با نام تخت خواب یک و نیم نفره یا تخت خواب یک نفره کینگ شناخته می‌‍شود.

برای دیدن انواع تختخواب های جدید کلیک کنید

در این بخش از الماس پلاس، به معرفی کامل تخت خواب یک و نیم نفره پرداخته ایم و مدل های مختلفی از این مدل تخت خواب را برای شما همراهان عزیز گردآوری کردیم. با ما همراه بمانید.

ابعاد تخت خواب یک و نیم نفره

تخت خواب یک و نیم نفره یکی از انتخاب های خیلی مناسب برای اتاق خواب دخترانه و پسرانه نوجوان و در حال رشد است و همچنین جز انتخاب های خیلی مناسب برای اتاق مهمان نیز خواهد بود.

تخت خواب یک و نیم نفره در محدود قیمتی تخت خواب یک نفره قرار دارد و میتواند جز انتخاب های خیلی عالی برای اتاق خواب یک نفره باشد. زیرا نه تنها فضای بیشتری را برای استراحت و خوابیدن فراهم می کند بلکه باعث می شود تا نوجوان شما احساس خیلی خوبی در اتاق خواب خود داشته باشد.

به طور کلی ، ابعاد تخت خواب یک و نیم نفره چیزی در حدود  140 در 200 سانتی متر است. در واقع ابعاد تخت خواب یک و نیم نفره کمی بلندتر و پهن تر از تخت خواب یک نفره و همچنین نسبت به تخت خواب دو نفره ، ابعاد کوچکتری دارد. به همین دلیل می تواند جز گزینه های خیلی عالی برای اتاق خواب مهمان باشد.

تخت خواب یک و نیم نفره ام دی اف

تخت خواب یک و نیم نفره ساده

تخت خواب یک و نیم نفره ساده ، یکی از انتخاب های خیلی عالی برای اتاق خواب دخترانه یا پسرانه است ؛ زیرا شما می توانید در کنار این تخت خواب ساده از اکسسوری های مختلف و رنگ های جذاب ، دکوراسیون زیبایی برای اتاق خواب دخترانه یا پسرانه داشته باشید. این تخت خواب یک و نیم نفره از برند الماس پلاس تماما از MDF خارجی ساخته شده و با استفاده از چرم با کیفیت ، زیبایی و جذابیت بیشتری برای این تخت خواب یک و نیم نفره با سایز 120×200 سانتی متر ایجاد شده است.

 تخت خواب یک و نیم نفره ساده

تخت خواب دونفره مدل وستا سایز 120×200 سانتی متر

تخت خواب یک و نیم نفره ام دی اف

اگر به فکر خرید یک تخت خواب با کیفیت و با دوام هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم تخت خواب یک و نیم نفره ام دی اف را حتما مورد بررسی قرار دهید. MDF یکی از فراورده های چوبی با کیفیت هست که می توانید رنگ آن را با توجه به روکش هایی که برای ام دی اف وجود دار انتخاب کرده و یک تخت خواب سفارشی و ویژه برای خود داشته باشید. این تخت خواب یک و نیم نفره از برند الماس پلاس یکی از تخت خواب‌های با کیفیت و عالی است که تماما MDF خارجی بوده و از پارچه مخمل با کیفیت عالی و قابل شست شو برای دیزاین آن استفاده شده است. سایز تشک مورد نیاز برای این تخت خواب یک و نیم نفره 140 در 200 سانتی متر است و میتواند جز انتخاب های خیلی عالی برای اتاق خواب دخترانه یا اتاق خواب مهمان باشد.

 ابعاد تخت خواب یک و نیم نفره

تخت خواب دونفره مدل آروین سایز 140×200

تخت خواب یک و نیم نفره پارچه ای

این روزها تخت خواب های پارچه ای جز مدل های جدید و پر فروش هستند و به خریداران این امکان را می دهند تا رنگ پارچه تخت خواب را با توجه به رنگ مورد نظر خود انتخاب کرده و یک تخت خواب پارچه ای عالی و با کیفیت داشته باشند. تخت خواب یک و نیم نفره مدل راما از برند الماس پلاس یکی از مدل های فوق العاده شیک و جدیدی است که دارای  لمسه دوزی های مرتب و حرفه ای بوده و میتواند جذابیت خیلی زیادی را برای اتاق خواب یک نفره به سبک مدرن و مینمیال ایجاد کند. این تخت خواب یک و نیم نفره با سایز 140 در 200 سانتی متر جز انتخاب های خیلی عالی هم برای اتاق خواب پسرانه و هم برای اتاق خواب دخترانه است.

 خرید تخت خواب یک و نیم نفره

تخت خواب دونفره مدل راما سایز 140×200

 خرید تخت خواب یک و نیم نفره

برای خرید تخت خواب یک و نیم نفره گزینه های خیلی زیادی وجود دارد. اما اگر قصد دارید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید شاید بهترین کار این باشد که ابتدا مدل های مختلف تخت خواب یک و نیم نفره را به همراه توضیحاتی در رابطه با کیفیت محصول و قیمت تخت خواب در سایت فروش اینترنتی تخت خواب ببینید و بعد از مقایسه کردن مدل های مختلف ، بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

سایت الماس پلاس یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش تخت خواب است که مدل های مختلف تخت خواب را با قیمت و توضیحات کامل در اختیار مراجعه کنندگان قرار میدهد. نکته خیلی خوبی که در رابطه با سایت الماس پلاس وجود دارد این هست که تمام محصولات این برند تخت خواب از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده و دارای ضمانت 5 ساله هستند.

 

  تخت خواب دونفره مدل ماتریس سایز 120×200

سخن آخر

تخت خواب یک و نیم نفره یا تخت خواب یک نفره کینگ یکی از انتخاب های خیلی عالی برای اتاق خواب دخترانه و پسرانه نوجوان و جوان هست و فضای بیشتری را نسبت به تخت خواب یک نفره در اختیار انها قرار می دهد و همچنین باعث می شود تا دکوراسیون اتاق خواب نیز زیباتر و شیک تر دیده شود. ابعاد تخت خواب یک و نیم نفره معمولا در حدود 140 در 200 سانتی متر است که این ابعاد از تخت خواب برای اتاق خواب مهمان نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)