انواع مدل تخت خواب پارچه ای با عکس و قیمت

  • تاریخ: دوشنبه 17 خرداد 1400 - 13:39
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
این روزها مدل تخت خواب تنوع خیلی زیادی پیدا کرده و تقریبا برای هر سلیقه ای ، مدل های مختلفی از تخت خواب دو نفره و یک نفره وجود دارد که حتی میتوانید جزئیات مورد نظر خودتان را در دیزاین تخت خواب به کار برده و یک تخت خواب سفارشی و منحصر به فرد داشت باشید.
انواع مدل تخت خواب پارچه ای با عکس و قیمت

 در چند سال اخیر ، مدل تخت خواب پارچه ای ، به یکی از مدل های پرطرفدار و پر فروش تبدیل شده که حقیقا زیبایی خیره کننده ای دارند. یکی از اصلی ترین مزیت های تخت خواب پارچه ای ، قابلیت انتخاب رنگ پارچه تخت خواب متناسب با سلیقه و رنگ دکوراسیوان اتاق خواب است و مزیت دیگر قابل شستشو بودن آن است.

اگر قصد دارید تخت خواب پارچه ای خریداری کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا مدل های مختلف و جدید تخت خواب پارچه ای با عکس و قیمت را در این بخش از الماس پلاس ببینید و بعد بهترین و زیباترین مدل تخت خواب پارچه ای را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل تخت خواب دونفره پارچه‌ای را اینجا ببینید

تخت خواب دو نفره پارچه ای

تخت خواب دو نفره پارچه ای می تواند یکی از انتخاب های خیلی عالی برای دکوراسیون به سبک مدرن و مینیمال (ساده) باشد. شما میتوانید رنگ پارچه تخت خواب را متناسب با دکور و چیدمان اتاق خواب خود سفارش دهید و یک تخت خواب زیبا و شیک داشته باشید. تخت خواب دونفره مدل پاریس از برند الماس پلاس ، یکی از مدل های بسیار شیک و پرفروش از مدل تخت خواب دو نفره پارچه ای است که استفاده از پارچه مخمل در کنار طرح های عمودی این تخت خواب جلوه زیبا و شیکی را برای آن فراهم کرده است.

این تخت خواب دو نفره پارچه ای دارای سایز 160×200 سانتی متر است که می توان از آن به عنوان یک تخت خواب کمجا یاد کرد که یکی از گزینه های مناسب برای اتاق خواب های کوچک خواهد بود.

 

تخت خواب دونفره مدل پاریس سایز 160×200

تاج تخت خواب پارچه ای

برای دیزاین تاج تخت خواب پارچه ای گزینه های خیلی زیادی وجود دارد ؛ به گونه ای که شما میتوانید تاج تخت خواب پارچه ای را هم به صورت ساده انتخاب کنید و یا از دوخت های عمودی ، افقی ، اریب یا لمسه دوزی برای زیباتر شدن تاج تخت خواب پارچه ای استفاده کنید. علاوه بر این ، شما میتوانید با توجه به دکوراسیونی که برای اتاق خواب خود در نظر گرفتید ، هم رنگ پارچه تخت خواب و هم بلندی یا کوتاهی تاج تخت خواب پارچه ای را مطابق با نظر و سلیقه خودتان نیز انتخاب کنید .

تخت خواب دونفره مدل کاملیا از برند الماس پلاس از جمله تخت خواب های شیکی است که با طرح جذابی که دارد توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند.

 

تخت خواب دونفره مدل کاملیا

سر تخت خواب پارچه ای

قسمت بالایی و سر تخت خواب پارچه ای ، یکی از قسمت های قابل مشاهده از تخت خواب است که میتواند تاثیر زیادی در افزایش جذابیت و زیبایی اتاق خواب شما داشته باشد. بنابراین در هنگام انتخاب تخت خواب دو نفره بهتر است در کنار توجه به کیفیت و رنگ تخت خواب ، حتما مدل سر تخت خواب پارچه ای را هم در نظر داشته باشید و سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که در عین سادگی و جدید بودن ، زیبا و شیک هم باشید.

تخت خواب دونفره مدل براندو یکی از مدل های تخت خواب پارچه ای جذاب و جدید است که قسمت بالایی و سر تخت خواب ، دارای طراحی بسیار شیک و مدرنی بوده و لمسه دوزی حرفه ای و مرتب آن ، باعث افزایش زیبایی سر تخت خواب پارچه ای شده است. پارچه استفاده شده برای این مدل از تخت خواب دو نفره از مخمل با کیفیت عالی و قابل شست شو میباشد و شما میتوانید رنگ تخت خواب را از کالیته رنگ پارچه انتخاب کنید.

تخت خواب یک نفره پارچه ای

انتخاب و خرید تخت خواب یک نفره پارچه ای برای اتاق کودک و نوجوان هم یکی از انتخاب های خیلی مناسب خواهد بود و به شما این امکان را می دهد تا درصورت کثیف شدن تخت خواب یک نفره ، آن را به سادگی بشویید و تمیز کنید. 

تخت خواب مدل T4 سایز 120×200 سانتی متر از برند الماس پلاس ، یکی از انتخاب های خیلی عالی برای هم برای اتاق خواب پسرانه و هم برای اتاق خواب دخترانه است. در تولید این تخت خواب یک نفره پارچه ای از پارچه کتان که از پارچه های با کیفیت و با مقاومت بالاست ، استفاده شده و رنگبندی های پارچه کتان این محصول ، از رنگ های خنثی است که ست کردن آن با هر دکوراسیونی به راحتی امکان پذیر است.

 

عکس تخت خواب پارچه ای

در زیر نمونه های مختلفی از عکس تخت خواب پارچه ای را ببینید تا بتوانید مدل تخت خواب مورد نظرخودتان را به سادگی انتخاب کنید.

 

تخت خواب دونفره مدل رکسانا 

تخت خواب دونفره مدل پاریس 

تخت خواب دونفره مدل آلسا 

تخت خواب دونفره مدل حلما 

 

 

  تخت خواب دونفره مدل ونوس

قیمت تخت خواب پارچه ای | خرید تخت خواب پارچه ای

اگرچه روش های زیادی برای خرید تخت خواب پارچه ای وجود دارد اما اگر قصد دارید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید بهترین پیشنهاد برای شما این است که به سایت الماس پلاس مراجعه کنید. شما در این سایت می توانید مدل های مختلف تخت خواب پارچه ای دو نفره و یک نفره را به همراه توضیحات کامل در رابطه با کیفیت محصول را بخوانید و قیمت تخت خواب پارچه ای را هم مشاهده کنید و بعد از مقایسه کردن مدل های مختلف ، بهترین و مناسب ترین تخت خواب پارچه ای را خریداری کنید.

قیمت تخت خواب پارچه ای در سایت الماس پلاس از حدود قیمت 3.5 تا 6.5 میلیون تومان است.

 

  تخت خواب دونفره مدل آکاژو

سخن آخر

تخت خواب پارچه ای یکی از گزینه های خیلی عالی هم برای اتاق خواب دو نفره و هم برای اتاق خواب یک نفره است. در هنگام انتخاب این مدل تخت خواب میتوانید رنگ پارچه و هم چنین نوع دوخت و دیزاین تاج تخت خواب را متناسب با نظر و سلیقه خود انتخاب کرده و یک تخت خواب منحصر به فرد برای خود داشته باشید. برند الماس پلاس ، یکی از بهترین سایت های برای خرید آنلاین تخت خواب پارچه ای است و تمام محصولات این برند با بهترین قیمت و کیفیت ، ضمانت 5 ساله ، امکان ارسال به سرتاسر کشور با بسته بندی مناسب ، امکان پرداخت درب محل و ارسال رایگان در شهر تهران و کرج به مشتریان ارائه می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)