انواع مدل تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه و پسرانه

  • تاریخ: چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 13:59
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
اگر قصد خرید یک مدل تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه و پسرانه را دارید بهترین پیشنهاد این هست که قبل از هر اقدامی ابتدا مدل های مختلف تخت خواب یک نفره اسپرت را ببینید و بعد با توجه به سلیقه و نظر خود و فرزندتان و متراژ اتاق خواب بهترین و مناسب ترین مدل تخت
انواع مدل تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه و پسرانه

تخت خواب های یک نفره معمولا با توجه به اندازه تشکی که انتخاب می کنید ، متفاوت خواهند بود. سایز استاندارد تشک برای تخت خواب یک نفره معمولی به اندازه 90 در 120 سانتی متر است و برای افرادی که قد بلندتر هستند میتوانید از تشک یک نفره با سایز 90 در 140 استفاده کنید.

برای دیدن انواع تختخواب های یک و نیم نفره جدید کلیک کنید

علاوه بر این اگر احساس می کنید اتاق خواب دخترانه یا پسرانه شما فضای کافی دارد میتوانید تخت خواب یک و نیم نفره یا یک نفره کینگ را برای اتاق خواب انتخاب کرده و از این طریق هم دکوراسیون زیباتری برای اتاق خواب ایجاد کنید و هم فضای بیشتری را برای استراحت در اختیار فرزند خود قرار دهید.

تخت خواب یک نفره میتواند در سایز 140*200 یا 120*200 باشد که به عنوان تخت خواب یک و نیم نفره نیز شناخته میشود . این تخت خواب یک نفره مناسب کسانی است که به فضای بیشتری در هنگام خواب نیاز دارند.

در ادامه با الماس پلاس همراه باشید و جدیدترین مدل های تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه و پسرانه با سایز 140 و 120 همراه با دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه را ببینید و ایده بگیرید. اگرچه ایده های مختلفی برای چیدمان اتاق خواب پسرانه و دخترانه وجود دارد اما بهترین پیشنهاد این است که از سلایق شخصی فرزندان خود در چیدمان اتاق خواب آنها استفاده کنید و سعی کنید رنگ و دیزاین مورد نظر آنها را در رکور اتاق خوابشان استفاده کنید. در واقع هرچه اتاق خواب پسرانه و دخترانه خلاقانه تر و مطابق با سلیقه آنها باشد احساس خیلی بهتری را برایشان ایجاد خواهد کرد.

تخت خواب یک نفره اسپرت سفید

برای اینکه دکور اتاق خواب یک نفره فوق العاده شیک باشد و قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب رنگ و طرح برای تکمیل شدن چیدمان اتاق خواب داشته باشید ، بهترین کار این است که تخت خواب یک نفره اسپرت سفید انتخاب کنید. این تخت خواب هم برای اتاق خواب پسرانه و هم برای اتاق خواب دخترانه مناسب هست و شما این امکان را دارید که با استفاده از رو تختی ، فرش ، پرده ، رنگ دیوار ، تابلو و غیره ، جذابیت ویژه ای را برای اتاق خواب یک نفره و اسپرت داشته باشید.

 

تخت خواب فلورا سایز 140

تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه

وقتی صحبت از اتاق خواب یک نفره دخترانه می شود معمولا رنگ صورتی جز اولین انتخاب ها خواهد بود ؛ زیرا این رنگ جذاب و زیبا در کنار آرامشی که به همراه دارد ، زیبایی فوق العاده ای را هم برای اتاق خواب دخترانه ایجاد می کند. ترکیب رنگ صورتی با سفید ، توسی ، طلایی ،سرخابی و سبز روشن می تواند یک انتخاب عالی برای اتاق خواب اسپرت دخترانه باشد.

اگرچه انتخاب رنگ برای اتاق خواب دخترانه کاملا سلیقه ای است اما رنگ های  خنی ، روشن و پاستلی معمولا جز انتخاب های خیلی عالی و شیک برای دختران نوجوان و جوان خواهد بود. چند نمونه تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه و همچنین چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را در ادامه ببینید و ایده بگیرید.

 

تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه به رنگ توسی 

تخت خواب آروین سایز 140

تخت خواب مارال سایز 120

تخت خواب ماتریس سایز 120

تخت خواب یک نفره اسپرت پسرانه

اگر یک پسر نوجوان یا پسر بچه داشته باشید حتما میدانید که جلب رضایت آنها کار سختی است و این موضوع در هنگام چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب پسرانه و انتخاب تخت خواب یک نفره اسپرت پسرانه کمی سخت تر خواهد بود.

قبل از اینکه برنامه دکور اتاق خواب پسرانه را شروع کنید ، به یاد داشته باشید که نوجوان شما به اتاق خواب خود به عنوان فضایی برای استراحت ، مطالعه ، بازی یا جلب نظر دوستانش نگاه می کند. پس هر نوع رنگی برای دیوار ، وسایل یا پارچه برای اتاق پسران را مطابق با نظر و ایده انها انتخاب کنید. در حالت ایده آل ، دکوراسیون اتاق پسران باید راحتی ، احساس آرامش و آسایش را ایجاد کند و بهتر است مطابق با مد روز باشد تا نوجوان شما هرگز دلیلی برای دلخوری نداشته باشد.

انتخاب تخت خواب یک نفره اسپرت پسرانه به رنگ خنثی و استفاده از رنگ های جذاب برای دیوارها و روتختی و همچنین استفاده از تابلوها و ابزار و وسایل مورد علاقه پسرها در اتاق خوابشان باعث می شود تا بتوانید یک فضای شخصی درجه یک و آرام ، برای شاهزاده خود که سریع بزرگ می شود ، ایجاد کنید.

در ادامه نمونه های مختلفی از چیدمان اتاق خواب پسرانه و مدل تخت خواب یک نفره اسپرت پسرانه را ببینید و ایده بگیرید.

ساده ترین مدل تخت خواب یک نفره پسرانه اسپرت با پارچه مخمل توسی

  تخت خواب دو نفره راما سایز 140

 

مدل تخت خواب پسرانه اسپرت 

تخت خواب آلما سایز 140

تخت خواب وستا سایز 120

قیمت تخت خواب یک نفره اسپرت

قیمت تخت خواب اسپرت یک نفره با توجه به متریالی که در ساخت چهارچوب تخت خواب مورد استفاده قرار میگیرد ، نوع کفی تخت خواب که از نوع ساده یا جک دار باشد ، تعداد پاتختی و کشوهای همراه با تخت خواب ، دکور و دیزان تخت خواب یک نفره متفاوت خواهد بود. اما به طور متوسط قیمت تخت خواب یک تفره اسپرت در سایت الماس پلاس چیزی حدود 3.5 تا 5.5 میلیون تومان است.

 

تخت خواب سایز 120

سخن آخر

انتخاب تخت خواب یک نفره اسپرت دخترانه و پسرانه یکی از مواردی هست که حتما باید نظر و سلیقه شخصی فرزندان خود را در این زمینه در نظر بگیرید و بهترین و مناسب ترین تخت خواب یک نفره را برای آنها تهیه کنید. شما میتوانید به همراه فرزند خود مدل های مختلف تخت خواب یک نفره اسپرت را در سایت الماس پلاس مشاهده کنید و مدل و رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و به راحتی سفارش دهید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)