جدیدترین تخت خواب دو نفره شیک 2021 با قیمت

  • تاریخ: چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 16:19
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
جدیدترین تخت خواب دو نفره شیک 2021 با قیمت

فضای اتاق خواب دو نفره با یک تخت خواب شیک و ساده ، زیبایی بیشتری پیدا می کند و همچنین فضایی دلنشین و عالی را برای استراحت فراهم خواهد کرد. بنابراین اگر قصد دارید تخت خواب دو نفره شیک 2021 خریداری کنید بهترین کار این است که قبل از هر اقدامی ابتدا مدل های مختلف تخت خواب اسپرت ، مدرن ، شیک و ساده را ببینید و قیمت این محصولات را با هم مقایسه کرده و در نهایت بهترین و مناسب ترین تخت خواب دو نفره را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

برای دیدن انواع تختخواب های جدید کلیک کنید

در ادامه این بخش از الماس پلاس ، نمونه های مختلفی از تخت خواب دو نفره شیک و ساده ، تخت تخواب دو نفره شیک اسپرت ، تخت خواب دو نفره جدید و ارزان را  با قیمت برای شما همراهان عزیز گردآوری کردیم تا بتوانید از این طریق ، انتخاب بهتری داشته باشید.

 

تخت خواب دو نفره شیک و ساده

اگر جز افرادی هستید که به چیدمان شیک و ساده در دکوراسیون منزل و اتاق خواب علاقه مند هستید ، به احتمال زیاد برای انتخاب تخت خواب نیز به دنبال مدل های تخت خواب دو نفره شیک و ساده خواهید بود. تخت خواب دونفره مدل عروس از برند الماس پلاس ، یکی از مدل های شیک و ساده ای هست که مطمئنا نظر شما را نیز به خود جلب خواهد کرد. این تخت خواب دو نفره از پلیمر و بهترین mdf خارجی موجود در بازار و پارچه مخمل اعلا ساخته شده و کاملا قابل شستشو است. شما می توانید این محصول با کیفیت را با ارائه گارانتی 5 ساله از الماس پلاس با قیمت 5,200,000 تومان خریداری کنید و مطمئن باشید محصولی با کیفیت و عالی خواهید داشت.

 

تخت خواب دو نفره شیک عروس

تخت خواب دو نفره شیک اسپرت

تخت خواب دو نفره شیک اسپرت یکی از انتخاب های خیلی مناسب برای چیدمان اتاق خواب به سبک مدرن و جدید بوده و به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از رو تختی های شیک و جذاب ، زیبایی منحصر به فردی را برای اتاق خواب خود ایجاد کنید. تخت خواب دونفره مدل فلورا یکی از مدل های بسیار شیک و جذاب از تخت خواب دو نفره اسپرت است که چهارچوب و قاب این تخت از MDF خارجی ساخته شده و پارچه استفاده شده برای این محصول از مخمل با کیفیت عالی و قابل شست و شو میباشد. قیمت این تخت خواب دو نفره شیک اسپرت 4,300,000 تومان است.

 

  تخت خواب دو نفره فلورا

تخت خواب دو نفره شیک و ارزان

اگر تمایل دارید یک تخت خواب دو نفره شیک و ارزان خریداری کنید ، تخت خواب دونفره مدل آروین از برند الماس پلاس جز انتخاب های مناسب برای شما خواهد بود. این تخت خواب دو نفره هم دارای طراحی جذاب و جدیدی است و هم به دلیل کمجا بودن جز انتخاب های خیلی عالی برای اتاق خواب های کوچک خواهد بود. یکی از ویژگی های خیلی خوب این تخت خواب دو نفره شیک و ارزان این هست که میتوانید از رنگ مورد علاقه خود در طراحی این تخت خواب استفاده کنید و یک تخت خواب شیک متناسب با سلیقه و رنگ دکوراسیون اتاق خواب و منزل خود داشته باشید. قیمت این محصول 4,200,000 تومان است.

   تخت خواب دو نفره آروین

تخت خواب دو نفره شیک با قیمت

این روزها تخت خواب هایی که دارای لمسه دوزی های منظم و حرفه ای هستند و از پارچه مخمل در طراحی و دکور این محصولات استفاده شده ، جز مدل های بسیار پرطرفدار و پر فروش تخت خواب دو نفره محسوب می شوند و زیبایی منحصر به فردی را هم برای اتاق خواب دو نفره با دکوراسیون مدرن و جدید ایجاد خواهند کرد. تخت خواب دونفره مدل براندو یکی از مدل های جذاب و جدید از تخت خواب دو نفره شیک است که چهارچوب و قاب این تخت ازMDF خارجی ساخته شده و برای رویه تخت خواب از  پارچه مخمل با کیفیت عالی و قابل شست شو استفاده شده است. این محصول در سایت الماس پلاس با قیمت 4,450,000 تومان به فروش می رسد.

 

تخت خواب دونفره براندو

مدل تخت خواب دو نفره ساده و ارزان

اگر سادگی و ارزان بودن اولین شرط شما برای انتخاب تخت خواب دو نفره است ، به شما پیشنهاد می کنیم تخت خواب دو نفره مدل T4 از برند الماس پلاس را مورد بررسی قرار دهید. این تخت خواب جز تخت خواب های دونفره کمجا و کوچک محسوب می شود و از چوب mdf و پارچه کتان برای ساخت و طراحی آن استفاده شده است. رنگ خنثی و طراحی بسیار ساده این تخت خواب باعث شده تا هم برای اتاق خواب کوچک مناسب بوده و هم بتوانید با استفاده از رنگهای جذاب برای روتختی ، پرده یا فرش اتاق خواب ، دکوراسیونی جذاب و شیک برای فضای اتاق خود ایجاد کنید. این محصول را میتوانید با قیمت 3,900,000 تومان از الماس پلاس تهیه کنید.

 

  تخت خواب مدل T4

سخن آخر

تخت خواب دو نفره یکی از وسایل ضروری برای اتاق خواب هست که نه تنها نقش بسیار زیادی در افزایش زیبایی دکور و چیدمان اتاق خواب دارد بلکه به شما کمک خواهد کرد تا خواب و استراحت خیلی خوبی در طول شب یا ساعات مختلف روز داشته باشید. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید تخت خواب دو نفره نه تنها باید به زیبایی ، شیک و جدید بودن تخت خواب توجه کنید بلکه باید کیفیت تخت خواب هم از اولویت بالایی برای شما برخودار باشد و سعی کنید یک تخت خواب دونفره شیک و باکیفیت و درجه یک تهیه کنید تا بتوانید برای چندین سال از تخت خواب خود استفاده کرده و از هزینه ای که برای این منظور انجام دادید هم رضایت داشته باشید.

الماس پلاس با ارائه تخت خواب های با کیفیت به همراه ضمانت پنج ساله اطمینان کامل نسبت به خرید تخت خواب شیک را به شما میدهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)