بهترین تخت خواب مناسب اتاق کوچک

  • تاریخ: چهارشنبه 7 مهر 1400 - 12:23
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
زندگی در آپارتمان ها باعث شده تا فضای خیلی کمی به اتاق خواب اختصاص داده شود. محدودیت فضا در اتاق خواب یکی از مشکلاتی هست که تقریبا اکثر آپارتمان نشینان با آن مواجه هستند ؛ اما با این حال تمایل دارند چیدمان خیلی عالی و مناسبی برای اتاق کوچک خود داشته باشن
بهترین تخت خواب مناسب اتاق کوچک

اگر شما هم قصد دارید با بهترین تخت خواب مناسب اتاق کوچک ، دکور زیبا و شیکی ایجاد کنید حتما در ادامه با الماس پلاس همراه باشید و با انواع تخت خواب دو نفره مناسب برای اتاق کوچک را ببینید و همچنین با سایز مناسب تخت خواب اتاق کوچک آشنا شده و از این طریق بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

  انواع تخت خواب دونفره با سایز مناسب اتاق خواب کوچک را اینجا ببینید

سایز مناسب تخت خواب اتاق کوچک

اتاق خواب کوچک معمولا فضایی محدود داشته و ابعاد کلی اتاق خواب ممکن است بین 9 تا 12 متر مربع باشد. برای اینکه بتوانید سایز مناسب تخت خواب اتاق کوچک را تهیه کنید لازم است ابتدا فضای اتاق خواب را به درستی اندازه گیری کنید و بر این اساس ، بهترین سایز تخت خواب دو نفره را برای اتاق خواب کوچک خود خریداری کنید.

به طور کلی تخت خواب دو نفره با سایز 200 در 140 سانتی متر  (دو نفره کوچک) و 200 در 160 سانتی متر (دو نفره متوسط) از جمله تخت خواب های مناسب برای اتاق خواب کوچک هستند و بعد از قرار دادن این تخت خواب در اتاق ، فضایی محدود برای رفت و آمد و قرار دادن میز آرایش هم وجود خواهد داشت. بنابراین اگر اتاق خواب کوچکی دارید باید حتما از تخت خواب دو نفره کوچک و جمع وجور استفاده کنید تا بتوانید بهترین چیدمان را برای اتاق خوابخود داشته باشید.

علاوه بر این برخی از تولید کنندگان تخت خواب به صورت سفارشی نیز کار می کنند و شما میتوانید سایز تخت خواب دو نفره مناسب اتاق کوچک خود را سفارش دهید و این تخت خواب با توجه به سایز و ابعاد مورد نظر شما ساخته خواهد شد.

تخت خواب دو نفره مناسب اتاق کوچک

اگر قصد دارید تخت خواب دو نفره مناسب اتاق کوچک خریداری کنید ، شاید تخت خواب دو نفره مدل ماتریس از برند الماس پلاس گزینه مناسبی برای شما باشد. این تخت خواب دو نفره دارای ابعاد 140 در 200 سانتی متر بوده و فضای کمتری را نسبت به تخت خواب دو نفره معمولی در اتاق خواب اشغال خواهد کرد. برای تولید این محصول از MDF خارجی و پارچه مخمل با کیفیت استفاده شده و لمسه دوزی های مرتب و زیبایی که در بالا و اطراف تخت خواب به کار رفته ، زیبایی منحصر به فردی را برای آن ایجاد کرده است. این تخت خواب انتخاب خیلی عالی برای دکوراسیون به سبک مدرن و ساده است و می توانید رنگ پارچه تخت را نیز به سلیقه خود انتخاب کنید.

تخت خواب دونفره مدل ماتریس سایز 140×200 سانتی متر

تخت خواب دو نفره برای اتاق کوچک

اگرچه اتاق خواب کوچک فضای کمی را در اختیار شما قرار می دهد اما شما میتواند با انتخاب یک تخت خواب فوق العاده شیک و زیبا در ابعاد و سایز مناسب ، دکور و چیدمانی خیره کننده برای اتاق خواب خود داشته باشید به گونه ای که کوچک بودن اتاق خیلی مشخص نباشید. تخت خواب دو نفره مدل مارال از جمله مدل های فوق العاده شیک و پر فروش شرکت الماس پلاس بوده که حقیقتا زیبایی و ظرافت خیلی خوبی در طراحی و ساخت آن استفاده شده ایت. این تخت خواب دو نفره با سایز 160 در 200 سانتی متر یکی دیگر از انتخاب های خیلی عالی برای اتاق کوچک خواهد بود.

تخت خواب دونفره مدل مارال سایز 160×200 سانتی متر

زیباترین مدل تخت خواب دو نفره برای اتاق خواب کوچک

اگر قصد دارید تخت خواب دو نفره ای که برای اتاق خواب کوچک تهیه می کنید در کنار سایز و ابعاد مناسب ، دارای طراحی زیبا و خیره کننده ای باشد ، شاید تخت خواب دو نفره مدل آروین نظر شما را به خود جلب کند. این تخت خواب جذاب دارای طراحی بسیار مدرن و شیکی بوده و برای اتاق خواب عروس گزینه خیلی مناسبی خواهد بود. سایز این تخت خواب دو نفره 140 در 200 سانتی متر است و رنگ پارچه آن نیز به سلیقه مشتری قابل تغییر خواهد بود.

تخت خواب دونفره مدل آروین سایز 140×200 سانتی متر

تخت خواب دو نفره ساده برای اتاق کوچک

افرادی که قصد دارند از سبک مینمال در چیدمان و دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود استفاده کنند معمولا به دنبال ساده ترین مدل های لوازم منزل و به ویژه تخت خواب هستند. تخت خواب ساده و شیک جز بهترین و مناسب ترین انتخاب های برای اتاق کوچک بوده و فضای اتاق خواب را خیلی شلوغ و به هم ریخته نشان نمی دهد. تخت خواب دو نفره مدل ویانا از برند الماس پلاس جز مدل های بسیار ساده و شیک هست که میتوانید رنگ پارچه آن را با توجه به سلیقه و دکور اتاق خواب خود انتخاب کرده و دکوراسیونی زیبا و شیک به سبک مینیمال برای اتاق خواب کوچک خود ایجاد کنید.

تخت خواب دونفره مدل ویانا سایز 160×200 سانتی متر

نکات کاربردی در چیدمان اتاق خواب کوچک

داشتن یک اتاق خواب کوچک به این معنی نیست که باید سبک مورد علاقه خود در چیدمان اتاق خواب را فراموش کنید. ایده های زیادی برای طراحی اتاق وجود دارد که میتواند زیبایی و کارایی اتاق خواب کوچک را به حداکثر برساند. نکته اصلی در این رابطه یافتن گزینه هایی است که برای سلیقه شخصی و فضای شما مناسب باشد. در ادامه به تعدادی از نکات کاربردی در چیدمان اتاق خواب کوچک اشاره کردیم:

 

  • از رنگ روشن در چیدمان اتاق خواب کوچک استفاده کنید.
  • تخت خواب را در یک گوشه اتاق قرار دهید تا فضای بیشتری برای چیدمان سایر وسایل در اتاق خواب کوچک داشته باشید.
  • سعی کنید تخت خوابی که انتخاب می کنید دارای قسمت تاج ساده ای باشد.
  • سبک مینمالیستی را برای چیدمان اتاق کوچک انتخاب کنید.
  • برای بزرگ تر دیده شدن اتاق کوچک از آینه بزرگ در چیدمان اتاق خواب استفاده کنید.
  • سعی کنید تخت خوابی را انتخاب کنید که بتوانید از فضای زیر تخت خواب به خوبی استفاده کنید.
  • از یک کاغذ دیواری جذاب و خیره کننده برای دیوار پشت تخت خواب استفاده کنید.
  • شلف های دیواری ساده از جمله بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون اتاق کوجک هستند.
  • یک لوستر زیبا و چشم نواز برای اتاق خواب استفاده کنید.
  • استفاده از فرش کوچک و جذاب در دکوراسیون اتاق خواب کوچک را فراموش نکنید.
  • ریسه های چراغ دار بهترین انتخاب برای زیباتر شدن اتاق خواب کوچک هستند.

 سخن آخر

یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید تخت خواب باید به آن توجه داشته باشید ابعاد و اندازه اتاق خواب است. زیرا برخی از مدلهای تخت خواب دارای ابعاد بزرگی بوده و برای اتاق خواب کوچک اصلا مناسب نیستند. به طور کلی اگر اتاق کوچکی دارید بهتر است از تخت خواب دو نفره کوچک که دارای طراحی مینیمال و مدرن هست استفاده کنید و ترجیحا به سراغ تخت خواب های کلاسیک و سلطنتی نروید ؛ زیرا این مدل از تخت خواب ها باید در اتاق خواب بزرگ استفاده شوند تا زیبایی و شکوه آن به بهترین شکل ممکن دیده شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)