تخت خواب چستر چیست ؟ | انواع تخت خواب چستر

  • تاریخ: شنبه 17 مهر 1400 - 13:52
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
تخت خواب چستر چیست ؟ | انواع تخت خواب چستر

اگر به فکر خرید یک تخت خواب شیک و مدرن هستید که طراحی و مدل آن برای چندین سال همچنان مد روز باشد و جذابیت اتاق خواب شما را چند برابر کند ، بهترین پیشنهاد برای شما این است که تخت خواب چستر را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. تخت خواب چستر را به راحتی میتوانید از روی طراحی خاص و لمسه دوزی های حرفه ای و مرتبی که در قسمت بالا و تاج تخت خواب یا تمام قسمت های تخت خواب ایجاد شده است ، بشناسید.

در ادامه با الماس پلاس همراه باشید ، انواع مختلف تخت خواب چستر را ببینید و با این نوع از تختخواب جذاب و مدرن بیشتر آشنا شوید.

برای دیدن همه تخت خواب ‌های چستر دونفره کلیک کنید

تخت خواب چستر چیست ؟

تخت خواب چستر با الهام از مبلمان چستر یا چستر فیلد  (مبلمانی با دسته ها و پشتی کوتاه و دارای لمسه دوزی سرتاسری) ساخته شده اند. چستر (Chester) یک کلمه انگلیسی بوده و به مبلمان و تخت خواب هایی که دارای لمسه دوزی های مرتب و حرفه ای هستند ، گفته  می شود.

تخت خواب چستر دو نفره معمولا از ترکیب چوب و پارچه ساخته می شود و دارای تاج بلند یا متوسطی بوده و تمام قسمت های تاج تخت خواب با پارچه مخمل ، چرمی یا کتان پوشش داده شده و لمسه کاری بسیار حرفه ای و دقیقی روی آن انجام شده است. گاهی اوقات برای افزایش زیبایی و خاص شدن تخت خواب چستر از دکمه ، یا نگین در فرورفتگی های لمسه دوزی استفاده می شود که این کار زیبایی و خاص بودن تختخواب چستر را چند برابر می کند.

از انجایی که برای تولید و ساخت تخت خواب چستر از انواع مختلف پارچه و چرم استفاده می شود ، تنوع رنگی این مدل از تخت خواب بالا بوده و میتوانید متناسب با دکوراسیون اتاق خواب خود ، بهترین و شیکترین رنگ تخت خواب چستر را انتخاب کنید.

تخت خواب چستر سفید دو نفره

تخت خواب چستر سفید میتواند یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای اتاق خواب به سبک مدرن و امروزی باشد. زیرا رنگ سفید به راحتی با تمام رنگ های خیره کننده و جذاب ست می شود و میتوانید ترکیب رنگ فوق العاده ای در اتاق خواب خود داشته باشید و چیدمانی خاص و شیک برای اتاق خواب ایجاد کنید. در واقع تخت خواب چستر سفید هم یک انتخاب عالی برای اتاق خواب دخترانه و پسرانه است و هم میتواند جز اولین گزینه های برای اتاق خواب دو نفره باشد.

تخت خواب چستر مدل راما از برند الماس پلاس یکی از مدلهای تخت خواب چستر سفید بسیار شیک و مدرن است که میتوانید مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

 

تخت خواب دونفره مدل راما سایز 140×200 سانتی متر 

تخت خواب چستر طوسی

اگر جز طرفداران رنگهای خنثی هستید و تمایل دارید دکوراسیون اتاق خواب خود را به سبک مدرن و مینمیال بچینید بهترین پیشنهاد این است که تخت خواب چستر طوسی را انتخاب کنید. این رنگ از تخت خواب در کنار زیبایی که دارد جز رنگهایی بوده که هیچ وقت قدیمی نمی شود و تناسب خیلی خوبی هم با رنگ های شاد و زیبا خواهد داشت. تخت خواب دو نفره مدل رکسانا از شرکت الماس پلاس یکی از مدلهای تخت خواب چستر طوسی بوده که به عنوان تخت خواب تمام لمسه نیز شناخته میشود.

 

تخت خواب دونفره مدل رکسانا سایز 160×200 سانتی متر

تخت خواب چستر دو نفره

تخت خواب چستر دو نفره در مدل های بسیار متنوع و زیبایی وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود و رنگ و چیدمانی که برای اتاق خواب در نظر گرفتید بهترین رنگ تخت خواب چستر دو نفره را انتخاب کرده و زیبایی اتاق خواب خود را کامل کنید. تخت خواب دونفره مدل پاریس یکی از مدلهای پرفروش و پرطرفدار از تخت خواب چستر دو نفره است که بدنه آن از MDF خارجی ساخته شده و برای قسمت بیرونی آن از پارچه مخمل باکیفیت و قابل شستشو که کالیته رنگی بسیار متنوع و جذابی دارد ، استفاده شده است.

 

تخت خواب دونفره مدل پاریس سایز 160×200 سانتی متر

قیمت تخت خواب چستر دو نفره

قیمت تخت خواب چستر نسبت به سایر مدلهای تخت خواب معمولا کمی بالا تر بوده  و این موضوع به دلیل لمسه دوزی های به کار رفته در تزیین این تخت خواب است. البته شما میتوانید در سایت فروش اینترنتی تختخواب الماس پلاس ، تخت خواب چستر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را پیدا کنید و یک خرید مطمئن و عالی داشته باشید. قیمت تخت خواب چستر در این فروشگاه اینترنتی از حدود قیمت 4 تا 7 میلیون تومان است.

 

تخت خواب دونفره کد 1921 سایز 160×200 سانتی متر

سخن آخر درباره تخت خواب چستر دو نفره

تخت خواب چستر یکی از مدلهای فوق العاده پرطرفدار و مدرن است که با لمسه دوزی های حرفه ای و مرتبی که در قسمت بالایی و تاج تخت خواب استفاده شده ، شناخته می شود و این روزها تنوع خیلی زیادی از این مدل تخت خواب در دسترس است که میتوانید رنگ و مدل تخت خواب چستر را با توجه به سلیقه و نظر خود انتخاب کنید و یک تخت خواب چستر سفارشی و شیک داشته باشید .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)