10 مدل تخت خواب جهیزیه عروس

  • تاریخ: چهارشنبه 2 تیر 1400 - 17:48
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
تخت خواب یکی از اصلی ترین قسمت های جهیزیه عروس است که اگر مدل و رنگ آن به درستی انتخاب شود میتواند تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی و شکیل بودن اتاق خواب عروس داشته باشد.
10 مدل تخت خواب جهیزیه عروس

 اگرچه این روزها مدل های بسیار متنوع و زیادی به عنوان مدل تخت خواب جهیزیه عروس در نمایشگاه ها و فروشگاه های تخت خواب موجود است و به فروش میرسد ، اما قبل از خرید و انتخاب تخت خواب جهیزیه عروس باید چند نکته را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین و شیک ترین مدل تخت خواب جهیزیه عروس را خریداری کنید.

برای دیدن انواع تختخواب های جدید کلیک کنید

در ادامه با الماس پلاس همراه باشید و چند نمونه از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع مدل تخت خواب جهیزیه عروس را ببینید و ایده بگیرید.

انواع تخت خواب جهیزیه | عکس تخت خواب جهیزیه عروس

معمولا بیشتر عروس ‌خانها  تمایل دارند جدیدترین مدل تخت خواب را در جهیزیه خود داشته باشند و ترجیح میدهند تا تخت خواب آنها به رنگ سفید باشد ؛ زیرا رنگ  سفید خانه عروس را روشن و دلباز نشان می‌ دهد  و همچنین اگر اتاق خواب کوچک و نقلی باشد باعث می ‌شود فضا ی اتاق خواب شلوغ و دلگیر دیده نشود.

علاوه بر این تخت خواب جهیزیه عروس با رنگهای روشن و خنثی نیز این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. زیرا این رنگ از تخت خواب عروس ، دست شما را برای انتخاب رنگ و طرح زیبا برای روتختی ، فرش ، پرده و سایر اکسسوری ها باز می گذارد و می توانید از این طریق ، چیدمانی عالی و جذاب برای اتاق خواب عروس داشته باشید.

از انجایی که شرکت الماس پلاس در زمینه تولید تخت خواب های پارچه ای و مخمل فعالیت دارد شما میتوانید مدل تخت خواب مورد نظر خود را با رنگ پارچه سفید و روشن و یا هر رنگی که به آن علاقه مند هستید سفارش دهید و تخت خواب جهیزیه بسیار شکیل و خاصی داشته باشید..

تمام تخت خواب های برند الماس پلاس از  MDF خارجی و پارچه باکیفیت و قابل شستشو ساخته و تولید شده اند. این محصولات دارای ضمانت 5 ساله بوده و امکان ارسال رایگان برای تهران و کرج و همچنین پرداخت درب منزل نیز برای خریداران وجود دارد.

در زیر عکس انواع تخت خواب جهیزیه عروس با رنگ روشن و سفید را ببینید و در صورت تمایل با کلیک کردن روی نام هر تخت خواب آن را سفارش دهید.

1- تخت خواب دو نفره مدل نیوشا

تخت خواب دونفره مدل نیوشا 

 

2- تخت خواب دونفره مدل عروس

 

  تخت خواب دونفره مدل عروس

3-تخت خواب دونفره مدل نارین

 

  تخت خواب دونفره مدل نارین

4- تخت خواب دونفره مدل آرمیتا

 

تخت خواب دونفره مدل آرمیتا

5- تخت خواب دونفره مدل کاملیا

 

  تخت خواب دونفره مدل کاملیا

6- تخت خواب دونفره مدل براندو

 

  تخت خواب دونفره مدل براندو

 

 

مدل تخت خواب جهیزیه عروس

برای انتخاب مدل تخت خواب جهیزیه عروس ابتدا باید اندازه اتاق خواب را در نظر بگیرید و با توجه به سبک دکوراسیون و چیدمانی که برای کل منزل در نظر گرفتید ، بهترین و مناسب ترین مدل تخت خواب را برای جهیزیه انتخاب کنید.

 مثلا اگر به سبک دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی علاقه مند هستید و مبلمان منزل را نیز به همین سبک خریداری کردید بهتر است مدل تخت خواب جهیزیه عروس را نیز به سبک سلطنتی و کلاسیک انتخاب کنید.

اما اگر از طرفداران چیدمان منزل به سبک مینیمال و مدرن هستید بهتر است در کنار مبلمان مدرن و ساده ، تخت خواب مدرن و مینیمال انتخاب کنید تا دکوراسیون شیک و منحصر به فردی داشته باشید و تمام قسمت های خانه با هم تناسب داشته باشند.

در زیر چند نمونه تخت خواب جهیزیه عروس مدرن و مینمال را مشاهده کنید.

7- تخت خواب دونفره مدل آروین

 

  تخت خواب دونفره مدل آروین

8- تخت خواب دونفره کد 32017

 

  تخت خواب دونفره کد 32017

9- تخت خواب دونفره مدل ملودی

 

 

  تخت خواب دونفره مدل ملودی

 

قیمت تخت خواب جهیزیه عروس

قیمت تخت خواب جهیزیه عروس با توجه به مدل تخت خواب ، متریال و مواد اولیه به کار رفته در ساخت تخت خواب  ، تعداد پاتختی ، دراور و میز آرایش همراه با تخت خواب و غیره تعیین می شود و بر این اساس نمی توان یک قیمت مشخص برای تخت خواب جهیزیه عروس تعیین کرد. اما به طور متوسط قیمت تخت خواب جهیزیه عروس به تنهایی در سایت الماس پلاس چیزی در حدود 4 تا 7 میلیون تومان است.

10- تخت خواب دونفره مدل آتوسا

تخت خواب دونفره مدل آتوسا

سخن آخر

انتخاب تخت خواب مناسب برای عروس یکی از قسمت های اصلی و مهم در هنگام تکیمل کردن جهیزیه است و اگر تخت خوابی که انتخاب می شود مطابق با جدیدترین و شیک ترین مدل های موجود در بازار باشد ، زیبایی فوق العاده ای را برای دکوراسیون اتاق خواب عروس ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)