جدیدترین مدل های تخت خواب مخمل دو نفره 2021

  • تاریخ: شنبه 29 خرداد 1400 - 19:00
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
این روزها مدل های تخت خواب مخمل و پارچه ای دو نفره به یکی از مدل های پر فروش و پر طرفدار تختخواب تبدیل شده و خوشبختانه طراحی های بسیار شیک و مدرنی از این مدل تخت خواب نیز طراحی و تولید شده
جدیدترین مدل های تخت خواب مخمل دو نفره 2021

میتوانید مطابق با سلیقه خود و همچنین دکور و چیدمانی که برای اتاق خواب در نظر بگیرید ، بهترین رنگ و مدل از تخت خواب مخمل دو نفره را انتخاب کرده و چیدمانی شیک و مد روز برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

یکی از اصلی ترین مزیت های تخت خواب دو نفره این است که پارچه مخملی مورد استفاده برای این تخت خواب ها قابل شستشو بوده و نگرانی شما را از بابت کثیف شدن تخت خواب از بین می برد.

علاوه بر این به دلیل استفاده از فوم و پارچه مخمل در دکور تاج تخت ، میتوانید نوع دوخت یا لمسه کاری بالای تخت را به سلیقه خود انتخاب کرده و یک تخت خواب مخمل سفارشی و شیک برای خود داشته باشید.

در ادامه با الماس پلاس همراه باشید و تعدادی از جدیدترین مدل های تخت خواب مخمل دو نفره را ببینید و ایده بگیرید.

خرید جدیدترین تخت خواب‌های مخمل دو نفره

تخت خواب دو نفره مخملی

تخت خواب دونفره مدل ملودی موج از برند الماس پلاس یکی از مدلهای تخت خواب مخملی دو نفره شیک و مدرنی است که طراحی ساده آن در کنار رنگ های متنوعی که برای پارچه تخت خواب وجود دارد ، آن را به یک انتخاب خیلی عالی برای زو جها جوان تبدیل کرده است.

تخت خواب دونفره مدل ملودی موج

تخت خواب تمام مخمل

اگر تمایل دارید یک تخت خواب تمام مخمل با طراحی زیبا و خیره کننده داشته باشید احتمالا تخت خواب دو نفره مدل ونوس از برند الماس پلاس نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. فریم و بدنه این تخت خواب تماما MDF خارجی بوده و از مخمل باکیفیت و قابل شستشو که دارای طیف رنگی متنوعی شامل رنگ های  طوسی روشن ، قهوه ای ، نوک مدادی ، مشکی ، سفید ، نسکافه ای ، کرمی و غیره است ، ساخته شده و جز بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن و امروزی خواهد بود.

 

تخت خواب دونفره مدل ونوس

مدل تخت خواب مخمل

تخت خواب مخمل مدل کارو از جمله مدل های بسیار شیک و ساده از تخت خواب مخملی است که دارای طراحی استانداری بوده و از پارچه مخمل با کیفیت و قابل شستشو برای ساخت آن استفاده شده است. پارچه مخمل استفاده شده برای این تخت خواب نیز دارای کالیته رنگی بسیار متنوعی بوده و میتوانید رنگ آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

 

تخت خواب دونفره مدل کارو

تخت خواب مخملی شیک و جدید

تخت خواب مخملی لمسه کاری شده از جمله مدل های پر فروش و شیک و جدید تخت خواب است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند . تخت خواب مخملی مدل 2929 از برند الماس پلاس یکی از این مدل های بسیار زیبا و مدرنی است که از پارچه مخمل با کیفیت و mdf خارجی برای ساخت آن استفاده شده و میتواند جذابیت دکوراسیون اتاق خواب را چند برابر بیشتر کند.

 

تخت خواب دونفره مدل 2929

تخت خواب مخمل دو نفره با طراحی خاص

زیبایی یک تخت خواب به قسمت بالا و تاج تخت خواب بستگی دارد. به گونه ای که هر چه قسمت تاج تخت خواب داری طراحی مدرن تر و جذاب تری باشد ، طرفداران بیشتری نیز خواهد داشت. اگر دوست دارید تخت خواب دو نفره مخملی که انتخاب می کنید هم از کیفیت خیلی بالایی برخودار باشد و هم طراحی جذاب و متفاوتی داشته باشد حتما تخت خواب دو نفره مدل سابینا از برند الماس پلاس را مورد بررسی قرار دهید. مطمئنا این تخت خواب جز یکی از اولین انتخاب ها برای شما نیز خواهد بود.

 

تخت خواب دونفره مدل سابینا 

سخن آخر

تخت خواب مخمل دو نفره یکی از مدلهای بسیار جدید و مدرن از تخت خواب است که این روزها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و خوشبختانه مدل های بسیار جذاب و خاصی نیز از این مدل تخت خواب طراحی و تولید شده تا تمام افراد بتوانند تخت خواب مخمل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و دکوراسیونی زیبا و جدید برای اتاق خواب خود ایجاد کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)