راهنمای خرید تشک تخت خواب باکیفیت | خرید اینترنتی تشک تخت خواب

  • تاریخ: شنبه 19 تیر 1400 - 16:11
  • نویسنده: داود
  • صفحه: وبلاگ
وجود مدل های مختلف تشک تخت خواب باعث شده تا در هنگام انتخاب و خرید تشک تخت خواب با کمی سردرگمی مواجه شوید !
راهنمای خرید تشک تخت خواب باکیفیت | خرید اینترنتی تشک تخت خواب

 این موضوع خصوصا زمانی که با مشکلاتی مثل گردن درد یا کمر درد رو به رو باشید ، حساس تر شده و باعث می شود تا به دنبال تشک تخت خواب مناسب و ایده آلی برای خود باشید .

اگرچه انتخاب تشک تخت خواب یک امر شخصی است و باید با توجه به نیازهای خود خریداری کنید اما می توانید با استفاده از این راهنمای خرید تشک تخت خواب با کیفیت که در این بخش از الماس پلاس آماده کردیم ، یک انتخاب خوب و عالی داشته باشید . با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید .

برای دیدن انواع تشک ها کلیک کنید

 

بیشتر بخوانید : تشک طبی بهتر است یا فنری ؟

راهنمای خرید تشک تخت خواب دو نفره

  1. قبل از خرید تشک تخت خواب ، شرایط سلامتی بدن خود را در نظر بگیرید

اگر به کمر یا گردن مبتلا هستید ، با پزشک یا فیزیوتراپیست در مورد آنچه او توصیه می کند صحبت کنید . هدف شما از خرید تشک تخت خواب باید این باشد که در هنگام خواب کمر درد یا گردن درد کمتری را تجربه کنید . یک تشک استاندارد و با کیفیت می تواند در ایجاد تراز خوب در ستون فقرات موثر بوده و مانع از ایجاد دردهای بیشتر در قسمت کمر و گردن شود .

 

  1. برای خرید تشک تخت خواب حتما به فروشگاه مراجعه کنید

برای خرید تشک تخت خواب باکیفیت و عالی باید زمان مناسبی را در نظر بگیرید ، به فروشگاه های مخصوص تشک مراجعه کرده و مدل های مختلف تشک را تست و بررسی کنید . بهترین پیشنهاد این است که کفش های خود را درآورید و روی هر تشک مختلف ، حداقل به مدت 10 دقیقه دراز بکشید . زیرا خرید تشک یکی از موارد بسیار مهم است که هم در سلامت و هم در بهبود کیفیت خواب شما موثر است و باید وقت کافی برای آن بگذارید .

 

تشک رویا فنری بونل 2 با 5 سال ضمانت 

 

  1. دقت داشته باشید که تشک های سفت و محکم همیشه انتخاب خوبی نیستند

قبل از اینکه یک تشک سفت و محکم را انتخاب کنید باید خوب فکر کنید . تحقیقات در این زمینه ثابت کردند که بهترین تشک برای کمر درد ، تشکی هست که سفتی متوسط داشته باشد و بیش از حد سفت و محکم نباشد . شما باید تشکی را انتخاب کنید که حمایت و پشتیبانی خیلی خوبی را از قسمت پشت و کمر داشته باشد و این پشتیبانی با سفت و محکم بودن تشک متفاوت است . به طور کلی ، یک تشک باکیفت باید در عین محکم بودن احساس راحتی را هم ایجاد کند .

 

  1. نظرات مشتریان واقعی تشک مورد نظر خود را در سایت های فروش تشک بخوانید

فروشندگان و شرکت های تولید کننده تشک معمولا تمام جوانب مثبت تشک ها را بیان می کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند و محصول بیشتری را به بازار عرضه کنند . بهترین کار این است که نظرات بی طرفانه افرادی که تشک مورد علاقه شما را خریداری کرده اند ، را در سایت های فروش تشک جستجو کنید . ترکیبی از بررسی های مثبت ، منفی و میانه به شما دید خوبی را نسبت به تشک مورد نظر شما خواهد داد  و کمک میکند تا انتخاب بهتری داشته باشید .

 

تشک رویا اولترا 3 با 7 سال ضمانت 

 

  1. در شبکه های اجتماعی نظر سنجی کنید

امروزه نظر سنجی در شبکه های اجتماعی به یکی از روش های پرطرفدار برای پیدا کردن یک محصول و کالای باکیفیت تبدیل شده است . شما می توانید با ایجاد یک نظر سنجی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام از دوستان خود بخواهید تا نظرشان در رابطه با بهترین نوع تشک تخت خواب را ارسال کنند . سپس با در نظر گرفتن وضعیت سلامتی خود و توصیه های دوستان بهترین انتخاب را داشته باشید .

 بیشتر بخوانید : نحوه تمیز کردن تشک تخت خواب 

  1. گارانتی و ضمانت پس از فروش تشک را بررسی کنید

قبل از خرید تشک مطمئن شوید که تشک مورد نظر شما دارای گارانتی و ضمانت پس فروش با مدت زمان مناسب باشد و در صورت خراب شدن یا نقص آن امکان تعویض تشک وجود داشته باشد.  یک تشک خوب و باکیفیت حداقل باید دارای 1 تا 8 سال ضمانت باشد .

 

 

 

  تشک رویا طبی مدیکال 2 با 5 سال ضمانت

 

  1. یک محافظ تشک ضد آب هم خریداری کنید

بعد از اینکه تشک مناسب و با کیفیتی خریداری کردید برای اینکه بهترین محافظت را از تشک خود داشته باشید پیشنهاد می شود که یک محافظ تشک ضد آب هم تهیه کنید . زیرا ایجاد لکه های مختلف بر روی تشک نه تنها باعث از بین رفتن کیفیت و کاهش طول عمر تشک خواهند شد بلکه ممکن است بر روی ضمانت و گارانتی پس از فروش تشک هم موثر بوده و باعث باطل شدن گارانتی شود .

 

  1. به یاد داشته باشید که قیمت بالاتر به منظور بالا بودن کیفیت تشک نیست !

شاید شما هم اینطور تصور کنید که هرچه قیمت تشک بالاتر باشد حتما کیفیت بهتر و بالاتری نیز دارد ! اما این تصور همیشه درست نیست ! بنابراین توصیه می شود قبل از توجه به قیمت تشک ، حتما درباره مواد تشکیل دهنده تشک اطلاعات کسب کنید و استاندارد بودن و راحتی تشک را در نظر داشته باشید و سپس قیمت تشک را مورد بررسی قرار دهید .

 

سخن آخر

انتخاب و خرید تشک یک سرمایه گذاری مهم است که می تواند بر سلامت ستون فقرات و کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد ، بنابراین وقت بگذارید و تشکی را که مناسب شما است پیدا کنید .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)